top of page

Barbie嫁得出嗎?

經常聽到一些品牌強調自己產品的獨特性,但係我地總發現這些品牌Hit了幾年就好快唔見咗影。

 

玩具業龍頭Mattel(美泰)今年市值暴瀉47%至50億美金,最近仲傳出可能會被排行第四的Hasbro(孩之寶)收購。因為他只有一個獨特性 — Barbie。

 

原來要贏到呢個世界,只是做一種事去differentiate自己令其他人學唔到,呢種諗法有點不切實際。 因為不論你的設計有幾獨特都好,好快你就會見到個你設計比人抄左,仲要抄得叻過你添。所以你想係呢個世界保持優勢,你一定要成為各個領域 的Pioneer雖然做Pioneer係有成本的,因為你所做的事物唔一定成功的。但相比之下,行動比市場慢的代價將會是更大 。而且如果你成為Pioneer 成功創造了一個市場出來,優勢好多時都可以持續好多年的。講返Barbie,佢都係風光左三十年先可能比人收購啫~

bottom of page